Bel mij nu





Zo werkt Online Telefonie

Chat direct met ons!

Online Telefonie


Alle denkbare functies van call center module tot belmenu, alle mogelijkheden zijn inbegrepen

Telefooncentrales de deur uit
geen telefooncentrales, geen ISDN contracten en drastisch minder bekabeling

Overal bellen
bel op iedere locatie met vaste of draadloze telefoons, of bel met laptop of tablet via 3G/4G/Wifi

Bel met 1 muisklik
direct bellen vanuit uw CRM software of uw webbrowser, nooit meer lange nummers intypen

Bespaar en werk efficiënter
geen vaste ISDN-kosten, telefooncentrale investering of afschrijvingskosten meer


Met Online Telefonie beschikt u over een zakelijke online telefooncentrale waarbij alle opties zijn inbegrepen. U krijgt hiermee vrijheid om overal in Nederland en de rest van de wereld vaste, draadloze of softwarematige telefoons te gebruiken.
Dure inpandige telefooncentrales met ISDN-contracten en
hoge belkosten verdwijnen voor goed uit beeld.

 

De voordelen

Geen telefooncentrales in uw kantoorpand
Relaties bellen met 1 muisklik
30% tot 70% besparen op uw belkosten
Alle denkbare telefonie opties inbegrepen
Collega’s wereldwijd intern bellen

Het verschil met vroeger

Overal ter wereld ook via 3G/4G of WIFI
Bel ook via vaste computers, laptops, tablets
Gebruik telefoonnummers uit iedere stad of land
Chat functie, ook via uw website
Geen KPN ISDN-contracten meer nodig!

Bel met laptops en tablets via uw online telefooncentrale

Zakelijk bellen via al uw devices

Neem uw telefooncentrale overal mee naartoe

Met softphones verandert u iedere computer of mobiel apparaat in een volwaardige kantoor-telefoon. Met softphones haalt u uw zakelijke telefooncentrale naar u toe. Of u nu thuis, in Zuid-Frankrijk of op locatie bij de klant bent.

Uw telefooncentrales kunnen eindelijk de deur uit

Koppel al uw kantoren aan 1 telefoonplatform

Omdat online telefonie via het internet werkt, bent u niet meer gebonden aan lokale telefooncentrales in uw kantoorpanden. Plaats overal VOIP telefoons en laat al uw kantoren en BV’s onderling gratis bellen.

Geen inpandige centrales meer

Bel via internet en bespaar op uw dure KPN ISDN-verbindingen

KPN de deur uit

Geen dure telefonie-apparatuur meer op kantoor

Alle conventionele telefonie appartuur kunt u de deur wijzen. U heeft slechts nog een internetverbinding nodig met vaste, DECT of softwarematige telefoons. Eenvoudig bruikbaar op al uw nationale en internationale werkplekken.

Koppel Online Telefonie aan uw relatiebeheer software

Bel relaties met één enkele muisklik

Klik op een telefoonnummer in uw relatiebestand en bel direct. Of laat klant-gegevens popuppen zodra u wordt gebeld. Ook kunt u de namen van bellende partijen uit uw relatiebestand automatisch in uw telefoondisplay tonen.

Bel relaties met 1 muisklik

Bel met laptops en tablets via uw online telefooncentrale

Neem uw telefooncentrale overal mee naartoe

Met softphones verandert u iedere computer of mobiel apparaat in een volwaardige kantoor-telefoon. Met softphones haalt u uw zakelijke telefooncentrale naar u toe. Of u nu thuis, in Zuid-Frankrijk of op locatie bij de klant bent.

Uw telefooncentrales kunnen eindelijk de deur uit

Koppel al uw kantoren aan 1 telefoonplatform

Omdat online telefonie via het internet werkt, bent u niet meer gebonden aan lokale telefooncentrales in uw kantoorpanden. Plaats overal VOIP telefoons en laat al uw kantoren en BV’s onderling gratis bellen.

Bel via internet en bespaar op uw dure KPN ISDN-verbindingen

Geen dure telefonie-apparatuur meer op kantoor

Alle conventionele telefonie appartuur kunt u de deur wijzen. U heeft slechts nog een internetverbinding nodig met vaste, DECT of softwarematige telefoons. Eenvoudig bruikbaar op al uw nationale en internationale werkplekken.

Koppel Online Telefonie aan uw relatiebeheer software

Bel relaties met één enkele muisklik

Klik op een telefoonnummer in uw relatiebestand en bel direct. Of laat klant-gegevens popuppen zodra u wordt gebeld. Ook kunt u de namen van bellende partijen uit uw relatiebestand automatisch in uw telefoondisplay tonen.


Tarieven Online Telefonie

Telefooncentrale

Onze online telefooncentrales zijn voorzien van de allerlaatste innovaties

  • Gebruikers
    per maand
  • Tarief
    per maand
  • Onbeperkt toestellen per gebruiker
  • Goedkoper dan KPN/TELE2/Ziggo
  • Geen eenmalige kosten
  • Video bellen, plug & play
  • Met 1 muisklik relaties bellen
  • 10
    gebruikers
  • € 6,69
    per gebruiker
  • 25
    gebruikers
  • € 5,82
    per gebruiker
  • 50
    gebruikers
  • € 5,20
    per gebruiker

Telefoonnummers

U kunt telefoonnummers uit iedere stad of land gebruiken met uw online telefooncentrale!

  • Telefoonnummers
    Nationaal
  • Tarief
    per maand
  • Nieuw Aanvragen
  • Bestaand Verhuizen
  • Label
  • 1 stuks
    Nationaal
  • € 3,50
    per maand
  • € 15,-
  • € 25,-
  • Aanvragen
  • 10 reeks
    Nationaal
  • € 14,50
    per maand
  • € 65,-
  • € 95,-
  • Aanvragen
  • 100 reeks
    Nationaal
  • € 24,50
    per maand
  • € 310,-
  • € 335,-
  • Aanvragen

Gesprekstarieven

  • Gespreksduur
    Bellen naar vast of mobiel
  • Wereldwijd
    onderling bellen
  • Nederland
  • België
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Engeland
  • Luxemburg
  • Starttarief
  • Aanvragen
  • 1 minuut
    Vast
  • € 0,-
    gratis
  • 1,9 cent
  • 2,2 cent
  • 2,4 cent
  • 2,4 cent
  • 2,4 cent
  • 2,4 cent
  • 3,89 cent
  • Label
  • 1 minuut
    Mobiel
  • € 0,-
    gratis
  • 7,4 cent
  • 9 cent
  • 17,2 cent
  • 23,4 cent
  • 17,2 cent
  • 17,2 cent
  • 5,76 cent
  • Label
  • 30 minuten
    Vast
  • € 0,-
    gratis
  • € 0,57
  • € 0,66
  • € 0,72
  • € 0,72
  • € 0,72
  • 17,2 cent
  • 3,89 cent
  • Label
  • 30 minuten
    Mobiel
  • € 0,-
    gratis
  • € 2,22
  • € 2,70
  • € 5,1
  • € 7,02
  • € 5,16
  • 17,2 cent
  • 5,76 cent
  • Label

Tarieven Online Telefonie

Telefooncentrale

Onze online telefooncentrales zijn voorzien van de allerlaatste innovaties

prijstelefonie

Telefoonnummers

U kunt telefoonnummers uit iedere stad of land gebruiken met uw online telefooncentrale!

telefoonnummers

Gesprekstarieven

gesprekskosten

Prijzen VOIP Telefoons

Vaste Telefoons

Draadloze Telefoons

Accessoires

Onze klanten over Online Telefonie

"Super blij met de cloud oplossingen van Webstate. Zeer professionele organisatie met super aardige gasten!

Ik beveel het bedrijf altijd van harte aan!"

Sanne Weeda
Directeur
Holland Machinery

"Wij waren op zoek naar een alternatieve oplossing vanwege de hoge vervangingskosten van onze eigen inpandige ICT-apparatuur, die bovendien beheerd werd door een derde partij. Dat is gelukt! Met als bijkomend voordeel: Door met Online Werkplekken van Webstate te gaan werken, hebben wij nu overal ter wereld toegang tot al onze data en bedrijfssoftware."

Pieter Schuil
Directeur
Firgos

"Dust Solutions is zelf een service gerichte onderneming in afzuiging en filtratie, deze service verwachten wij ook van onze leveranciers. In Webstate hebben wij dan ook de perfecte partner gevonden voor zowel de Online Werkplek als VOIP telefonie. Als progressief bedrijf zoek je partners die hierin meegaan, Webstate doet dit en biedt altijd de juiste oplossingen op een persoonlijke en passionele manier"

Ritch van Corbach
Directeur
Dust Solutions

"Het werken in de cloud geeft ons een enorme flexibiliteit. Bij de klant hebben we dezelfde werkplek als op kantoor. Problemen worden vrijwel direct verholpen. De helpdesk van Webstate is uitermate servicegericht."

Ruud Speijder
Directeur
Bird Invest

"Working with Webstate was a positive learning experience from the outset. Always responsive and supportive. Despite our project was delayed due to unexpected reasons beyond our control, the implementation went smoothly. Problems were faced always with alternative solutions. Feedback was taken into account at all time. Now we are fully operational. Our Online Workplace is running well. We are getting ready for the second phase which is to implement our CRM strategy based on Webstate platform."

Juan Patricio Navarro
Director
Pro Ecuador

"GEO Instrument gebruikt sinds december 2010 naar volle tevredenheid de online werkplekken van Webstate. Ook Online Telefonie en de zeer flexibele Cloudopslagfaciliteiten van Webstate. Hoe het zit met de klantgerichte houding en service van Webstate? Die zijn perfect afgestemd op onze behoeften.

Zegt het voort!"

Erwin Robijn
Directeur en Eigenaar
GEO Instrument

"Sinds drie jaar zijn wij 100% gebruiker van werken met Online Werkplekken en Telefonie. Wij zijn zeer tevreden. Bellen is eenvoudig en de vele extra mogelijkheden hebben het voor ons helemaal afgemaakt.

Als een maatpak!

Het mooie is dat als er een organisatorische verandering plaatsvindt, deze door Webstate binnen een mum van tijd is aangepast in de cloud, super!"

Mark Zwanepol
Directeur
Miltech

"Wij waren het eerste notariskantoor dat inmiddels alweer 5 jaar geleden door Webstate overgezet werd op de Online Werkplek.

Ik ben tot op de op de dag van vandaag blij met die beslissing.

Zeer hulpvaardige en oplossingsgerichte mensen!"

mr. Frank Sterel
Directeur
Sterel cs Notariaat

"Webstate is onze backbone. Als landelijk werkende organisatie zijn we nergens zonder een betrouwbare goed beveiligde Online Werkplek.

Daarbij zijn 't ook nog eens stuk voor stuk hele vriendelijke rustige jongens die nooit te beroerd zijn om je te helpen."

Vion Jamin
Directeur
CNW Loopbaanadvies

”Met ingang van december 2016 maken wij gebruik van alle diensten van Webstate. Wij gebruiken online werkplekken, online telefonie en glasvezel internet; al met al een behoorlijk aantal gelijktijdige migraties.

Wij zijn tevreden over hoe de migraties zijn verlopen. Er werd goed gecommuniceerd over alles wat er ging gebeuren en vragen of uitdagingen werden snel opgepakt. Ook nu, een tijd na de migraties, pakt de helpdesk van Webstate onze vragen en verzoeken snel op.

Wij zijn tevreden met onze overstap.”

Chantal Koevoets
Secretaresse
Kaiser Advocaten

Meest gestelde vragen over Online Telefonie

Hoe bereikbaar is Webstate?

Via ons hoofdnummer (030 767 0030) krijgt u altijd iemand aan de lijn die u persoonlijk en vriendelijk te woord staat. U wordt direct geholpen.

Buiten kantoortijd zijn wij ook, via ons hoofdnummer, bereikbaar. U wordt dan doorverwezen naar ons alarmnummer voor buiten kantoortijd. Dit nummer is bedoeld voor storingen.

Hoe werkt en wat kost bellen vanuit het buitenland?

Voorbeeld-situatie

U gebruikt onze online telefooncentrale met een Rotterdams 10-cijferig telefoonnummer.

U bent op uw vestiging in Zuid-Frankrijk en u heeft daar een voip telefoontoestel in gebruik (of een softphone geïnstalleerd op uw laptop of smartphone)

 

Kosten

Bellen naar Rotterdam: lokaal tarief

Bellen naar Utrecht: interlokaal tarief

Bellen naar Engeland: buitenland tarief

Bellen naar collega’s: gratis

 

Bekijk hier onze gesprekstarieven.

Is mijn internetverbinding wel snel genoeg?

Onze klanten maken gebruik van ADSL, kabel en glasvezel internet-verbindingen. De internetverbindingen van tegenwoordig functioneren doorgaans prima. Een 3G mobiele internetverbinding is voor onze producten al voldoende om mee te kunnen werken.

Bijvoorbeeld u neemt bij ons 15 online werkplekken met 15 online telefoons af? Dan hebt u een internetverbinding van ongeveer 4,5 mbps nodig. Onze producten zijn zeer bandbreedte zuinig. De upload snelheid is van beperkt belang, omdat met onze producten overwegend gebruik wordt gemaakt van download bandbreedte. Bij telefoongesprekken is er wel sprake van 2-weg verkeer. Echter is de vereiste bandbreedte per gesprek zeer laag (90kbps). Wij maken heel soms mee dat oude ADSL aansluiting te ver van de KPN wijkcentrale verwijderd zijn. In dergelijke gevallen is een upgrade naar kabel of glasvezel wel gewenst.

Wij gebruiken analysetools om de haalbare gesprekskwaliteit goed te kunnen voorspellen. Wij zullen u daarom niet naar de cloud verhuizen voordat uw huidige internetlijn door ons grondig is geanalyseerd.

Kan ik met internationale vestigingen gebruik maken van Online Telefonie?

Jazeker. Hier is Online Telefonie bij uitstek voor geschikt. U kunt al uw internationale en nationale kantoren laten samenwerken met één Online Telefooncentrale. Al uw kantoren bellen dan onderling gratis en wereldwijd bellen collega’s elkaar via interne korte toestelnummers. Uw internationale en nationale telefoonnummers verhuizen wij voor u naar uw Online Telefooncentrale. Al uw kantoren kunnen hun lokale telefoonnummers blijven gebruiken. Op de telefoonnota’s kunnen wij onderscheid maken tussen uw vestigingen voor interne doorbelasting.

Kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken?

Online Telefonie werkt uitsluitend met VOIP telefoons via het internet. Dus als u reeds gebruik maakt van VOIP telefoons, dan is de kans groot dat deze met Online Telefonie prima functioneren.

Waarom biedt Webstate zulke korte contracten aan?

Een snelle opzegging kost ons zelfs meer dan het ons oplevert

Want wij zetten uw gehele bedrijf, ongeacht de omvang, kosteloos over naar Online Werkplekken & Telefonie. Wij investeren hierbij tijd en geld in u als nieuwe klant. Dus als u binnen enkele maanden zou opzeggen, kost ons dat meer dan het ons oplevert. Deze aanpak is in onze branche zeer ongebruikelijk en wij zijn het zelfs nergens nog tegen gekomen. Toch nemen wij dit risico met ons volle verstand en wel om de volgende redenen:

U blijft vrij om te gaan waar u wilt

Wij hebben in 7 jaar tijd een groot vertrouwen opgebouwd in onze wijze van dienstverlening en de kwaliteit van onze producten. We hebben een loyaal klantenbestand en onze producten werken in de praktijk nagenoeg foutloos en naar volle tevredenheid. Wij hebben een diep geloof in een positieve relatie met klanten zowel als met onze collega’s en leveranciers. Die relatie werkt het beste met wederzijds vertrouwen en vrijheid van handelen. Als u bij ons klant wordt, knopen wij u niet op met lange contracten of technische afhankelijkheden. Wij willen u als klant graag binden, omdat u ons een prettige dienstverlener vindt en natuurlijk omdat onze producten u goed bevallen.

Het feit dat onze helpdesk weinig wordt gebeld, is voor ons een tastbaar bewijs van betrouwbaarheid en gebruikersvriendelijkheid

Ook bewijst dit voor ons de eenvoud en stabiliteit van onze producten. Door deze opgebouwde zelfverzekerdheid durven wij onze diensten sinds 2014 ieder moment opzegbaar aan u aan te bieden. U bent dus ook kort nadat u voor ons hebt gekozen, vrij om te gaan waar u wilt.

Wij weten precies wanneer u WEL, maar ook wanneer u NIET blij zult zijn met ons product

Webstate neemt met korte contracten een risico. En om dit risico te beperken, analyseren wij in de acquisitiefase nauwkeurig af of uw bedrijf geschikt is voor onze producten. Of er wel een match kan zijn. Wij weten inmiddels met wetenschappelijke precisie vast te stellen of onze producten u wel of niet zouden bevallen nadat u live gaat. Wij meten met geavanceerde software of het succes met Online Werplekken & Telefonie verzekerd is. En wij zeggen op voorhand dat bedrijven die als primaire activiteit videobewerking of grafisch ontwerp uitoefenen, Online Werkplekken beter niet van ons af kunnen nemen. Online Telefonie is echter wel voor ieder type bedrijf geschikt.

Het bewijs dat wij u uitsluitend door service en kwaliteit binden

We beseffen dat een tevreden klant het meest waardevolle is dat een bedrijf zich kan wensen. En wij zien de korte contracten, de kosteloze overstap en de inbegrepen helpdesk als een krachtige stimulans om onze service en snelheid op topniveau te houden. Maar u neemt natuurlijk ook een risico. U kent ons nog niet zo goed en u legt veel vertrouwen in onze handen door uw bedrijfsautomatisering bij ons in de cloud onder te brengen. U doet een stap naar ons toe en wij daarom ook naar u.

Waarom is Webstate scherper geprijsd dan concurrerende partijen?
Wij pakken cloud-dienstverlening anders aan

Praktisch alle concullega’s van Webstate bieden hun diensten aan via bij derden ingehuurde servers,  infrastructuur of telefooncentrales. Deze huurkosten worden met marge aan u doorberekend. Ook is de ondersteuning en de installatie doorgaans niet inbegrepen of betaalt u voor functies die u in de praktijk niet nodig hebt.

Het inhuren van rackspace of infrastructuur bij derden geeft een extra risico. Geregeld zijn er berichten in de media dat infrastructuur aanbieders met technische of financiële problemen kampen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door grote DDOS internet aanvallen, blacklisting of fiscale invallen. Deze richten zich vrijwel nooit op het MKB maar op de grote klanten die van dezelfde infrastructuur gebruik maken. Kleinere klanten zoals het MKB lopen daardoor onnodig extra continuïteitsrisico. Bij ons is dat risico er nauwelijks, omdat Webstate zich uitsluitend toespitst op organisaties met een omvang van 5 tot circa 100 werkplekken.

Onze dienstverlening is uw én onze levensslagader

Sinds 2001 bieden wij hosting producten aan voor het MKB. De architectuur is van de grond af door ons geselecteerd, aangeschaft en geinstalleerd. Webstate heeft daarom alle kennis in huis als het gaat om haar eigen online producten. De enige partij tussen u en ons in, is Eurofiber. Zij leveren sinds vele jaren onze zeer stabiele glasvezel internetdienst.

Onze aanpak is veilig, redundant en gericht op supersnelle performance. En dit alles speciaal voor bedrijven van uw omvang. Alleen voor uitwijk doeleinden bij grot calamiteiten werken wij met ingehuurde infrastructuur. Want onze primaire dienstverlening aan u is ook onze levensslagader en daarvoor willen wij niet afhankelijk zijn van derden.

Onze lage tarieven zijn eenvoudig te verklaren

Ons beleid zet de klant op nummer 1, met als gevolg dat wij zo min mogelijk partijen tussen u en ons in hebben staan. De reden hiervoor is niet alleen het kunnen bieden van een scherp tarief. De eisen die wij aan klantenservice stellen en dan in het bijzonder de service-snelheid, is daarvoor nog belangrijker. Onze ervaring is dat externe partijen de snelheid en service van Webstate vaak niet kunnen bijbenen. Onze producten zijn daarom bewust binnenshuis, stabiel, snel, fouttolerant en professioneel opgezet.

Dus om deze reden profiteert u bij ons van veel snellere service en automatisch ook van scherpere tarieven.

MKB-bloed stroomt door onze aderen

En dit betekent dat wij en onze producten optimaal functioneren voor bedrijven zoals die van u. Want het MKB is, net als Webstate zelf, gewend aan snel schakelen en een persoonlijke benadering.

Wat ben ik onder aan de streep straks daadwerkelijk kwijt?

U krijgt bij ons geen financiële verrassingen of meerwerk rekeningen achteraf. Bij alle op deze website vermelde tarieven is alles inbegrepen. Dus met een volledige cloud migratie van uw huidige werkplekken en telefooncentrale(s) inbegrepen.

Onze tarieven zijn evenals het gebruik van onze producten: kinderlijk eenvoudig

Wat is en hoe werkt een softphone?

Dat is software die u kunt installeren op een windows of apple device (of computer). Een softphone is telefoonsoftware of een telefoon app waarmee u dezelfde mogelijkheden hebt als met een fysieke bureau telefoon. Bijvoorbeeld: u installeert een softphone op uw laptop thuis, hierna kunnen collega’s u op kantoor gratis intern bellen, via korte toestelnummers. En natuurlijk kunt u via de softphone naar externe relaties bellen, die relaties zien dan uw vaste telefoonnummer van kantoor in beeld verschijnen.

Welke merken worden ondersteund?

Onze producten werken op alle merken computers, tablets en smartphones. Overal ter wereld.

Staat uw apparaat niet in deze lijst? Laat het ons dan weten.

Ondersteunde merken en apparaten

 Windows (XP, Vista, 7, 8, 8.1, 9)
  Apple iPhone
  Apple iPad
  Apple Macbook
  Apple iMac
 Android (Samsung Galaxy)
 Windows Phone (Nokia)
 Linux
 Google ChromeOS (de ervaringen hiermee zijn nog niet positief!)

Zijn er variabele kosten?

Ja. U betaalt een vast tarief per maand per gebruiker voor de dienst online telefonie. En uw gesprekskosten verschijnen separaat op onze nota’s.

Ons idee over de professionele werkrelatie is dat als de interne verstandhoudingen en werksfeer goed zijn, dan stralen wij dit automatisch uit naar de buitenwereld.