Bel mij nu





Wat als leveranciers naar elkaar gaan wijzen bij problemen?

Totdat ondubbelzinnig duidelijk is wie uw specifieke probleem kan verhelpen, zal Webstate de probleem-eigenaar blijven. Dat wil zeggen dat wij de regie in handen blijven houden en dus primair aanspreekpunt voor u zullen zijn. Niets is namelijk frustrerender voor klanten, als leveranciers naar elkaar gaan wijzen. Webstate principieel geen kastjes en ook geen muren. Wij trekken de probleemoplossing daarom altijd naar ons toe totdat ondubbelzinnig duidelijk is wie het probleem kan verhelpen. Dit beschouwen wij als onderdeel van het ontzorgen van u als Notaris. Dus het kan in de praktijk altijd voor komen dat u sneller zelf rechtstreeks met uw leverancier kunt communiceren, zoals Van Brug of Quantaris.

Onze Online Werkplek is de primaire IT-schakel uw dagelijkse werk. Dus als een van de overige IT-schakels problemen geeft, dan kijken onze notaris-klanten, terecht, altijd eerst naar Webstate. Daarom houden wij de regie liever in handen, totdat de oorzaak is gevonden.

Geplaatst in