Jazeker. Hier is Online Telefonie bij uitstek voor geschikt. U kunt al uw internationale en nationale kantoren laten samenwerken met één Online Telefooncentrale. Al uw kantoren bellen dan onderling gratis en wereldwijd bellen collega’s elkaar via interne korte toestelnummers. Uw internationale…
Geplaatst in
Voorbeeld-situatie U gebruikt onze online telefooncentrale met een Rotterdams 10-cijferig telefoonnummer. U bent op uw vestiging in Zuid-Frankrijk en u heeft daar een voip telefoontoestel in gebruik (of een softphone geïnstalleerd op uw laptop of smartphone) Kosten Bellen naar…
Geplaatst in
Ja. U betaalt een vast tarief per maand per gebruiker voor de dienst online telefonie. En uw gesprekskosten verschijnen separaat op onze nota’s.
Geplaatst in
Dat is software die u kunt installeren op een windows of apple device (of computer). Een softphone is telefoonsoftware of een telefoon app waarmee u dezelfde mogelijkheden hebt als met een fysieke bureau telefoon. Bijvoorbeeld: u installeert een softphone op…
Geplaatst in
Online Telefonie werkt uitsluitend met VOIP telefoons via het internet. Dus als u reeds gebruik maakt van VOIP telefoons, dan is de kans groot dat deze met Online Telefonie prima functioneren.
Geplaatst in
Onze klanten maken gebruik van ADSL, kabel en glasvezel internet-verbindingen. De internetverbindingen van tegenwoordig functioneren doorgaans prima. Een 3G mobiele internetverbinding is voor onze producten al voldoende om mee te kunnen werken. Bijvoorbeeld u neemt bij ons 15 online werkplekken…
Geplaatst in
Een snelle opzegging kost ons zelfs meer dan het ons oplevert Want wij zetten uw gehele bedrijf, ongeacht de omvang, kosteloos over naar Online Werkplekken & Telefonie. Wij investeren hierbij tijd en geld in u als nieuwe klant. Dus als…
Geplaatst in
Onze producten werken op alle merken computers, tablets en smartphones. Overal ter wereld. Staat uw apparaat niet in deze lijst? Laat het ons dan weten. Ondersteunde merken en apparaten Windows (XP, Vista, 7, 8, 8.1, 9) Apple iPhone Apple…
Geplaatst in
Via ons hoofdnummer (030 767 0030) krijgt u altijd iemand aan de lijn die u persoonlijk en vriendelijk te woord staat. U wordt direct geholpen. Buiten kantoortijd zijn wij ook, via ons hoofdnummer, bereikbaar. U wordt dan doorverwezen naar ons…
Geplaatst in
Wij pakken cloud-dienstverlening anders aan Praktisch alle concullega’s van Webstate bieden hun diensten aan via bij derden ingehuurde servers, infrastructuur of telefooncentrales. Deze huurkosten worden met marge aan u doorberekend. Ook is de ondersteuning en de installatie doorgaans niet inbegrepen of betaalt u…
Geplaatst in