VoIP zakelijk voor vast & mobiel
Bellen, chatten en videobellen wordt één
met een telefooncentrale in de cloud.
- 24/7 helpdesk
- Bel met vaste nummers vanaf elke locatie
- Bespaar tot 70% op belkosten
- Veilig thuiswerken zoals op de zaak
Stap over naar VoIP Zakelijk en bespaar tot 70% op je belkosten. Overstappen is easy en je bespaart al vanaf de eerste dag. Nu al vanaf € 66,-per maand.
Hans Luiken
uitgevers achter de schermen
Super blij met de cloud oplossingen van Webstate. Zeer professionele organisatie met super aardige gasten!
Sanne Weeda
Holland Machinery
Sinds drie jaar zijn wij 100% gebruiker van werken met Online Werkplekken en Telefonie. Wij zijn zeer tevreden. Bellen is eenvoudig en de vele extra mogelijkheden hebben het voor ons helemaal afgemaakt.
Mark Zwanepol
Miltech
Webstate brengt al je telecom naar cloud
Zakelijk VoIP werkt met een online telefooncentrale in de cloud. Dat geeft je alle vrijheid om je telecom in te richten zoals jij wilt. The sky is the limit met een centrale in de cloud. Je krijgt meer opties, meer vrijheid en vooral: veel lagere kosten.
Zie in één oogopslag of je collega aan het bellen is, even van zijn plek of afwezig is.
The sky is the limit met een telefooncentrale in de cloud
Overstappen is easy
Overstappen is vaak sneller en simpeler dan je denkt. Webstate regelt de complete implementatie, zonder dat je één belletje mist.
Een zakelijk nummer, waar of waarmee je ook belt
Het verschil tussen mobiel en vast doet er niet meer toe. Of je nu belt met een vast toestel, je mobiel, een laptop, tablet of pc. Met een digitale telefooncentrale wordt elk toestel en elk device onderdeel van je interne netwerk.
Intern bellen doe je buiten de deur
Van complete callcenters tot mobiele teams
Hoe groot of complex je organisatie ook is: het gaat slimmer en goedkoper met VoIP Zakelijk. Een online telefooncentrale geeft je eindeloos veel opties en kent bovendien geen capaciteitslimiet.
- Bellen met vaste nummers vanaf elke locatie
- Gratis onderling bellen met collega’s
- Simpel doorschakelen naar collega’s, waar ze ook zijn
- Bellen via elk device, op elke locatie
- Naadloze integratie met relatiebeheer-software
Geen financiële verrassingen
Zonder investeringen een vaste prijs per werkplek per maand
Geen ICT zorgen meer
Een vloeiend werkende kantoor automatisering die wij op de achtergrond beheren en onderhouden
De meest complete Online Werkplek
Alle zakelijke ICT behoeftes zijn inbegrepen in een tarief
Een geheel kosteloze migratie
Tot 100 medewerkers kun je geheel kosteloos overstappen
Ondersteunt Apple, Windows en ChromeOS
Overal en op ieder merk en model computer dezelfde werkervaring
Overstappen is easy
Overstappen is vaak sneller en simpeler dan je denkt. Webstate regelt de complete implementatie, zonder dat je één belletje mist.
VoIP integratie met CRM software
Alle klantgegevens in beeld tijdens elke call.
VoIP zakelijke telefonie werkt perfect samen met klantrelatie-software zoals Salesforce, HubSpot en Dynamics 365. Omdat alles digitaal gaat, bel je direct vanaf je CRM dashboard. Je hebt je klantgegevens dan altijd bij de hand. Bovendien wordt elk gesprek automatisch geregistreerd.
De Online werkplek voor een vast bedrag per maand
Met de Online Werkplek verdwijnen al je servers, Windows- en Office-licenties met je bedrijfssoftware en al, de cloud in. Je krijgt van ons een volwaardige online werkplek, die vanaf ieder merk computer, tablet of smartphone oproepbaar is. En op de achtergrond verzorgen wij alles! Je kunt je met onze Online Werkplekken 100% op je eigen business focussen. Vanaf 5 tot 100 werkplekken.
Inclusief
- Maandelijks opzegbaar
- Zonder eenmalige kosten
- Helpdesk 24 x 7 bereikbaar
- Kosteloze all in migratie
- Onbeperkte Opslag (fair use)
- Neem al je bedrijfssoftware mee de cloud in
- Microsoft Office 365
- Outlook en Exchange
Is je bedrijf klaar voor werken in de cloud?
Een virtuele telefooncentrale is een eerste stap naar werken de cloud. Waarom stoppen bij telefonie? Door ook je programma’s en data naar de cloud te verhuizen, kunnen je medewerkers ook overal werken zoals ze dat op kantoor gewend zijn.
Een Online Werkplek voor alle medewerkers
Via een beveiligde verbinding log je eenvoudig in op je eigen virtuele desktop. Waar je ook bent. Welk device je ook gebruikt. Dat is ideaal voor thuiswerken en hybride werken. Maar ook op het kantoor zelf is werken in de cloud een uitkomst. Vaste werkplekken zijn overbodig. En je bent in één keer verlost van heel veel ICT-gedoe.
Webstate brengt je bedrijf naar de cloud. Wij zorgen dat je programma’s en data goed beveiligd en up-to-date zijn. En we garanderen dat alles probleemloos werkt. Een internetverbinding is nu genoeg om overal te werken zoals je gewend bent.
Meest gestelde vragen over online telefonie
Hoe bereikbaar is Webstate?
Buiten kantoortijd zijn wij ook, via ons hoofdnummer, bereikbaar. U wordt dan doorverwezen naar ons alarmnummer voor buiten kantoortijd. Dit nummer is bedoeld voor storingen.
Hoe werkt en wat kost bellen vanuit het buitenland?
U gebruikt onze online telefooncentrale met een Rotterdams 10-cijferig telefoonnummer.
U bent op uw vestiging in Zuid-Frankrijk en u heeft daar een voip telefoontoestel in gebruik (of een softphone geïnstalleerd op uw laptop of smartphone)
Kosten
Bellen naar Rotterdam: lokaal tarief
Bellen naar Utrecht: interlokaal tarief
Bellen naar Engeland: buitenland tarief
Bellen naar collega's: gratis
Bekijk hier onze gesprekstarieven.
Is mijn internetverbinding wel snel genoeg?
Bijvoorbeeld u neemt bij ons 15 online werkplekken met 15 online telefoons af? Dan hebt u een internetverbinding van ongeveer 4,5 mbps nodig. Onze producten zijn zeer bandbreedte zuinig. De upload snelheid is van beperkt belang, omdat met onze producten overwegend gebruik wordt gemaakt van download bandbreedte. Bij telefoongesprekken is er wel sprake van 2-weg verkeer. Echter is de vereiste bandbreedte per gesprek zeer laag (90kbps). Wij maken heel soms mee dat oude ADSL aansluiting te ver van de KPN wijkcentrale verwijderd zijn. In dergelijke gevallen is een upgrade naar kabel of glasvezel wel gewenst.
Wij gebruiken analysetools om de haalbare gesprekskwaliteit goed te kunnen voorspellen. Wij zullen u daarom niet naar de cloud verhuizen voordat uw huidige internetlijn door ons grondig is geanalyseerd.
Kan ik met internationale vestigingen gebruik maken van Online Telefonie?
Kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken?
Waarom biedt Webstate zulke korte contracten aan?
Een snelle opzegging kost ons zelfs meer dan het ons oplevert
Want wij zetten uw gehele bedrijf, ongeacht de omvang, kosteloos over naar Online Werkplekken & Telefonie. Wij investeren hierbij tijd en geld in u als nieuwe klant. Dus als u binnen enkele maanden zou opzeggen, kost ons dat meer dan het ons oplevert. Deze aanpak is in onze branche zeer ongebruikelijk en wij zijn het zelfs nergens nog tegen gekomen. Toch nemen wij dit risico met ons volle verstand en wel om de volgende redenen:
U blijft vrij om te gaan waar u wilt
Wij hebben in 7 jaar tijd een groot vertrouwen opgebouwd in onze wijze van dienstverlening en de kwaliteit van onze producten. We hebben een loyaal klantenbestand en onze producten werken in de praktijk nagenoeg foutloos en naar volle tevredenheid. Wij hebben een diep geloof in een positieve relatie met klanten zowel als met onze collega's en leveranciers. Die relatie werkt het beste met wederzijds vertrouwen en vrijheid van handelen. Als u bij ons klant wordt, knopen wij u niet op met lange contracten of technische afhankelijkheden. Wij willen u als klant graag binden, omdat u ons een prettige dienstverlener vindt en natuurlijk omdat onze producten u goed bevallen.
Het feit dat onze helpdesk weinig wordt gebeld, is voor ons een tastbaar bewijs van betrouwbaarheid en gebruikersvriendelijkheid
Ook bewijst dit voor ons de eenvoud en stabiliteit van onze producten. Door deze opgebouwde zelfverzekerdheid durven wij onze diensten sinds 2014 ieder moment opzegbaar aan u aan te bieden. U bent dus ook kort nadat u voor ons hebt gekozen, vrij om te gaan waar u wilt.
Wij weten precies wanneer u WEL, maar ook wanneer u NIET blij zult zijn met ons product
Webstate neemt met korte contracten een risico. En om dit risico te beperken, analyseren wij in de acquisitiefase nauwkeurig af of uw bedrijf geschikt is voor onze producten. Of er wel een match kan zijn. Wij weten inmiddels met wetenschappelijke precisie vast te stellen of onze producten u wel of niet zouden bevallen nadat u live gaat. Wij meten met geavanceerde software of het succes met Online Werplekken & Telefonie verzekerd is. En wij zeggen op voorhand dat bedrijven die als primaire activiteit videobewerking of grafisch ontwerp uitoefenen, Online Werkplekken beter niet van ons af kunnen nemen. Online Telefonie is echter wel voor ieder type bedrijf geschikt.
Het bewijs dat wij u uitsluitend door service en kwaliteit binden
We beseffen dat een tevreden klant het meest waardevolle is dat een bedrijf zich kan wensen. En wij zien de korte contracten, de kosteloze overstap en de inbegrepen helpdesk als een krachtige stimulans om onze service en snelheid op topniveau te houden. Maar u neemt natuurlijk ook een risico. U kent ons nog niet zo goed en u legt veel vertrouwen in onze handen door uw bedrijfsautomatisering bij ons in de cloud onder te brengen. U doet een stap naar ons toe en wij daarom ook naar u.
Waarom is Webstate scherper geprijsd dan concurrerende partijen?
Wij pakken cloud-dienstverlening anders aan
Praktisch alle concullega's van Webstate bieden hun diensten aan via bij derden ingehuurde servers, infrastructuur of telefooncentrales. Deze huurkosten worden met marge aan u doorberekend. Ook is de ondersteuning en de installatie doorgaans niet inbegrepen of betaalt u voor functies die u in de praktijk niet nodig hebt.
Het inhuren van rackspace of infrastructuur bij derden geeft een extra risico. Geregeld zijn er berichten in de media dat infrastructuur aanbieders met technische of financiële problemen kampen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door grote DDOS internet aanvallen, blacklisting of fiscale invallen. Deze richten zich vrijwel nooit op het MKB maar op de grote klanten die van dezelfde infrastructuur gebruik maken. Kleinere klanten zoals het MKB lopen daardoor onnodig extra continuïteitsrisico. Bij ons is dat risico er nauwelijks, omdat Webstate zich uitsluitend toespitst op organisaties met een omvang van 5 tot circa 100 werkplekken.
Onze dienstverlening is uw én onze levensslagader
Sinds 2001 bieden wij hosting producten aan voor het MKB. De architectuur is van de grond af door ons geselecteerd, aangeschaft en geinstalleerd. Webstate heeft daarom alle kennis in huis als het gaat om haar eigen online producten. De enige partij tussen u en ons in, is Eurofiber. Zij leveren sinds vele jaren onze zeer stabiele glasvezel internetdienst.
Onze aanpak is veilig, redundant en gericht op supersnelle performance. En dit alles speciaal voor bedrijven van uw omvang. Alleen voor uitwijk doeleinden bij grot calamiteiten werken wij met ingehuurde infrastructuur. Want onze primaire dienstverlening aan u is ook onze levensslagader en daarvoor willen wij niet afhankelijk zijn van derden.
Onze lage tarieven zijn eenvoudig te verklaren
Ons beleid zet de klant op nummer 1, met als gevolg dat wij zo min mogelijk partijen tussen u en ons in hebben staan. De reden hiervoor is niet alleen het kunnen bieden van een scherp tarief. De eisen die wij aan klantenservice stellen en dan in het bijzonder de service-snelheid, is daarvoor nog belangrijker. Onze ervaring is dat externe partijen de snelheid en service van Webstate vaak niet kunnen bijbenen. Onze producten zijn daarom bewust binnenshuis, stabiel, snel, fouttolerant en professioneel opgezet.
Dus om deze reden profiteert u bij ons van veel snellere service en automatisch ook van scherpere tarieven.
MKB-bloed stroomt door onze aderen
En dit betekent dat wij en onze producten optimaal functioneren voor bedrijven zoals die van u. Want het MKB is, net als Webstate zelf, gewend aan snel schakelen en een persoonlijke benadering.
Wat ben ik onder aan de streep straks daadwerkelijk kwijt?
Onze tarieven zijn evenals het gebruik van onze producten: kinderlijk eenvoudig
Wat is en hoe werkt een softphone?
Welke merken worden ondersteund?
Staat uw apparaat niet in deze lijst? Laat het ons dan weten.
Ondersteunde merken en apparaten
Windows (XP, Vista, 7, 8, 8.1, 9)
Apple iPhone
Apple iPad
Apple Macbook
Apple iMac
Android (Samsung Galaxy)
Windows Phone (Nokia)
Linux
Google ChromeOS (de ervaringen hiermee zijn nog niet positief!)