1. Home
  2. Online Telefonie

VoIP zakelijk voor vast & mobiel

Bellen, chatten en videobellen wordt één
met een telefooncentrale in de cloud.

  • 24/7 helpdesk
  • Bel met vaste nummers vanaf elke locatie
  • Bespaar tot 70% op belkosten
  • Veilig thuiswerken zoals op de zaak

Stap over naar VoIP Zakelijk en bespaar tot 70% op je belkosten. Overstappen is easy en je bespaart al vanaf de eerste dag. Nu al vanaf € 66,-per maand.

Stap nu overAlle opties, alle vrijheid
250+ bedrijven waren u voor
Met een online telefooncentrale kunnen de vaste lijnen eindelijk de deur uit. VoIP Zakelijk brengt alles samen in één slimme, digitale oplossing. Inkomende en uitgaande gesprekken, doorschakelen, chatten, beeldbellen en bestanden delen. Ook kunnen we je telefonie volledig integreren met je relatiebeheer-software.

Webstate brengt al je telecom naar cloud

Zakelijk VoIP werkt met een online telefooncentrale in de cloud. Dat geeft je alle vrijheid om je telecom in te richten zoals jij wilt. The sky is the limit met een centrale in de cloud. Je krijgt meer opties, meer vrijheid en vooral: veel lagere kosten. 

Zie in één oogopslag of je collega aan het bellen is, even van zijn plek of afwezig is.

The sky is the limit met een telefooncentrale in de cloud

Overstappen is easy

Overstappen is vaak sneller en simpeler dan je denkt. Webstate regelt de complete implementatie, zonder dat je één belletje mist.

Een zakelijk nummer, waar of waarmee je ook belt

Het verschil tussen mobiel en vast doet er niet meer toe. Of je nu belt met een vast toestel, je mobiel, een laptop, tablet of pc. Met een digitale telefooncentrale wordt elk toestel en elk device onderdeel van je interne netwerk. 

Intern bellen doe je buiten de deur

Van complete callcenters tot mobiele teams

Hoe groot of complex je organisatie ook is: het gaat slimmer en goedkoper met VoIP Zakelijk. Een online telefooncentrale geeft je eindeloos veel opties en kent bovendien geen capaciteitslimiet. 

  • Bellen met vaste nummers vanaf elke locatie
  • Gratis onderling bellen met collega’s
  • Simpel doorschakelen naar collega’s, waar ze ook zijn
  • Bellen via elk device, op elke locatie
  • Naadloze integratie met relatiebeheer-software

Geen financiële verrassingen

Zonder investeringen een vaste prijs per werkplek per maand

Geen ICT zorgen meer

Een vloeiend werkende kantoor automatisering die wij op de achtergrond beheren en onderhouden

De meest complete Online Werkplek

Alle zakelijke ICT behoeftes zijn inbegrepen in een tarief

Een geheel kosteloze migratie

Tot 100 medewerkers kun je geheel kosteloos overstappen

Ondersteunt Apple, Windows en ChromeOS

Overal en op ieder merk en model computer dezelfde werkervaring

Overstappen is easy

Overstappen is vaak sneller en simpeler dan je denkt. Webstate regelt de complete implementatie, zonder dat je één belletje mist.

VoIP integratie met CRM software
Alle klantgegevens in beeld tijdens elke call.

VoIP zakelijke telefonie werkt perfect samen met klantrelatie-software zoals Salesforce, HubSpot en Dynamics 365. Omdat alles digitaal gaat, bel je direct vanaf je CRM dashboard. Je hebt je klantgegevens dan altijd bij de hand. Bovendien wordt elk gesprek automatisch geregistreerd.

€66,-Prijs p.m per gebruiker

De Online werkplek voor een vast bedrag per maand

Met de Online Werkplek verdwijnen al je servers, Windows- en Office-licenties met je bedrijfssoftware en al, de cloud in. Je krijgt van ons een volwaardige online werkplek, die vanaf ieder merk computer, tablet of smartphone oproepbaar is. En op de achtergrond verzorgen wij alles! Je kunt je met onze Online Werkplekken 100% op je eigen business focussen. Vanaf 5 tot 100 werkplekken.

Inclusief

  • Maandelijks opzegbaar
  • Zonder eenmalige kosten
  • Helpdesk 24 x 7 bereikbaar
  • Kosteloze all in migratie
  • Onbeperkte Opslag (fair use)
  • Neem al je bedrijfssoftware mee de cloud in
  • Microsoft Office 365
  • Outlook en Exchange

Vraag offerte aan

Is je bedrijf klaar voor werken in de cloud?

Een virtuele telefooncentrale is een eerste stap naar werken de cloud. Waarom stoppen bij telefonie? Door ook je programma’s en data naar de cloud te verhuizen, kunnen je medewerkers ook overal werken zoals ze dat op kantoor gewend zijn.

Een Online Werkplek voor alle medewerkers
Via een beveiligde verbinding log je eenvoudig in op je eigen virtuele desktop. Waar je ook bent. Welk device je ook gebruikt. Dat is ideaal voor thuiswerken en hybride werken. Maar ook op het kantoor zelf is werken in de cloud een uitkomst. Vaste werkplekken zijn overbodig. En je bent in één keer verlost van heel veel ICT-gedoe.

Geen omkijken meer naar je ICT
Webstate brengt je bedrijf naar de cloud. Wij zorgen dat je programma’s en data goed beveiligd en up-to-date zijn. En we garanderen dat alles probleemloos werkt. Een internetverbinding is nu genoeg om overal te werken zoals je gewend bent. 

Meest gestelde vragen over online telefonie

Hoe bereikbaar is Webstate?
Via ons hoofdnummer (030 767 0030) krijgt u altijd iemand aan de lijn die u persoonlijk en vriendelijk te woord staat. U wordt direct geholpen.

Buiten kantoortijd zijn wij ook, via ons hoofdnummer, bereikbaar. U wordt dan doorverwezen naar ons alarmnummer voor buiten kantoortijd. Dit nummer is bedoeld voor storingen.

Hoe werkt en wat kost bellen vanuit het buitenland?
Voorbeeld-situatie

U gebruikt onze online telefooncentrale met een Rotterdams 10-cijferig telefoonnummer.

U bent op uw vestiging in Zuid-Frankrijk en u heeft daar een voip telefoontoestel in gebruik (of een softphone geïnstalleerd op uw laptop of smartphone)

 

Kosten

Bellen naar Rotterdam: lokaal tarief

Bellen naar Utrecht: interlokaal tarief

Bellen naar Engeland: buitenland tarief

Bellen naar collega's: gratis

 

Bekijk hier onze gesprekstarieven.

Is mijn internetverbinding wel snel genoeg?
Onze klanten maken gebruik van ADSL, kabel en glasvezel internet-verbindingen. De internetverbindingen van tegenwoordig functioneren doorgaans prima. Een 3G mobiele internetverbinding is voor onze producten al voldoende om mee te kunnen werken.

Bijvoorbeeld u neemt bij ons 15 online werkplekken met 15 online telefoons af? Dan hebt u een internetverbinding van ongeveer 4,5 mbps nodig. Onze producten zijn zeer bandbreedte zuinig. De upload snelheid is van beperkt belang, omdat met onze producten overwegend gebruik wordt gemaakt van download bandbreedte. Bij telefoongesprekken is er wel sprake van 2-weg verkeer. Echter is de vereiste bandbreedte per gesprek zeer laag (90kbps). Wij maken heel soms mee dat oude ADSL aansluiting te ver van de KPN wijkcentrale verwijderd zijn. In dergelijke gevallen is een upgrade naar kabel of glasvezel wel gewenst.

Wij gebruiken analysetools om de haalbare gesprekskwaliteit goed te kunnen voorspellen. Wij zullen u daarom niet naar de cloud verhuizen voordat uw huidige internetlijn door ons grondig is geanalyseerd.

Kan ik met internationale vestigingen gebruik maken van Online Telefonie?
Jazeker. Hier is Online Telefonie bij uitstek voor geschikt. U kunt al uw internationale en nationale kantoren laten samenwerken met één Online Telefooncentrale. Al uw kantoren bellen dan onderling gratis en wereldwijd bellen collega's elkaar via interne korte toestelnummers. Uw internationale en nationale telefoonnummers verhuizen wij voor u naar uw Online Telefooncentrale. Al uw kantoren kunnen hun lokale telefoonnummers blijven gebruiken. Op de telefoonnota's kunnen wij onderscheid maken tussen uw vestigingen voor interne doorbelasting.
Kan ik mijn huidige telefoons blijven gebruiken?
Online Telefonie werkt uitsluitend met VOIP telefoons via het internet. Dus als u reeds gebruik maakt van VOIP telefoons, dan is de kans groot dat deze met Online Telefonie prima functioneren.
Waarom biedt Webstate zulke korte contracten aan?

Een snelle opzegging kost ons zelfs meer dan het ons oplevert

Want wij zetten uw gehele bedrijf, ongeacht de omvang, kosteloos over naar Online Werkplekken & Telefonie. Wij investeren hierbij tijd en geld in u als nieuwe klant. Dus als u binnen enkele maanden zou opzeggen, kost ons dat meer dan het ons oplevert. Deze aanpak is in onze branche zeer ongebruikelijk en wij zijn het zelfs nergens nog tegen gekomen. Toch nemen wij dit risico met ons volle verstand en wel om de volgende redenen:

U blijft vrij om te gaan waar u wilt

Wij hebben in 7 jaar tijd een groot vertrouwen opgebouwd in onze wijze van dienstverlening en de kwaliteit van onze producten. We hebben een loyaal klantenbestand en onze producten werken in de praktijk nagenoeg foutloos en naar volle tevredenheid. Wij hebben een diep geloof in een positieve relatie met klanten zowel als met onze collega's en leveranciers. Die relatie werkt het beste met wederzijds vertrouwen en vrijheid van handelen. Als u bij ons klant wordt, knopen wij u niet op met lange contracten of technische afhankelijkheden. Wij willen u als klant graag binden, omdat u ons een prettige dienstverlener vindt en natuurlijk omdat onze producten u goed bevallen.

Het feit dat onze helpdesk weinig wordt gebeld, is voor ons een tastbaar bewijs van betrouwbaarheid en gebruikersvriendelijkheid

Ook bewijst dit voor ons de eenvoud en stabiliteit van onze producten. Door deze opgebouwde zelfverzekerdheid durven wij onze diensten sinds 2014 ieder moment opzegbaar aan u aan te bieden. U bent dus ook kort nadat u voor ons hebt gekozen, vrij om te gaan waar u wilt.

Wij weten precies wanneer u WEL, maar ook wanneer u NIET blij zult zijn met ons product

Webstate neemt met korte contracten een risico. En om dit risico te beperken, analyseren wij in de acquisitiefase nauwkeurig af of uw bedrijf geschikt is voor onze producten. Of er wel een match kan zijn. Wij weten inmiddels met wetenschappelijke precisie vast te stellen of onze producten u wel of niet zouden bevallen nadat u live gaat. Wij meten met geavanceerde software of het succes met Online Werplekken & Telefonie verzekerd is. En wij zeggen op voorhand dat bedrijven die als primaire activiteit videobewerking of grafisch ontwerp uitoefenen, Online Werkplekken beter niet van ons af kunnen nemen. Online Telefonie is echter wel voor ieder type bedrijf geschikt.

Het bewijs dat wij u uitsluitend door service en kwaliteit binden

We beseffen dat een tevreden klant het meest waardevolle is dat een bedrijf zich kan wensen. En wij zien de korte contracten, de kosteloze overstap en de inbegrepen helpdesk als een krachtige stimulans om onze service en snelheid op topniveau te houden. Maar u neemt natuurlijk ook een risico. U kent ons nog niet zo goed en u legt veel vertrouwen in onze handen door uw bedrijfsautomatisering bij ons in de cloud onder te brengen. U doet een stap naar ons toe en wij daarom ook naar u.

Waarom is Webstate scherper geprijsd dan concurrerende partijen?
Wij pakken cloud-dienstverlening anders aan

Praktisch alle concullega's van Webstate bieden hun diensten aan via bij derden ingehuurde servers,  infrastructuur of telefooncentrales. Deze huurkosten worden met marge aan u doorberekend. Ook is de ondersteuning en de installatie doorgaans niet inbegrepen of betaalt u voor functies die u in de praktijk niet nodig hebt.

Het inhuren van rackspace of infrastructuur bij derden geeft een extra risico. Geregeld zijn er berichten in de media dat infrastructuur aanbieders met technische of financiële problemen kampen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door grote DDOS internet aanvallen, blacklisting of fiscale invallen. Deze richten zich vrijwel nooit op het MKB maar op de grote klanten die van dezelfde infrastructuur gebruik maken. Kleinere klanten zoals het MKB lopen daardoor onnodig extra continuïteitsrisico. Bij ons is dat risico er nauwelijks, omdat Webstate zich uitsluitend toespitst op organisaties met een omvang van 5 tot circa 100 werkplekken.

Onze dienstverlening is uw én onze levensslagader

Sinds 2001 bieden wij hosting producten aan voor het MKB. De architectuur is van de grond af door ons geselecteerd, aangeschaft en geinstalleerd. Webstate heeft daarom alle kennis in huis als het gaat om haar eigen online producten. De enige partij tussen u en ons in, is Eurofiber. Zij leveren sinds vele jaren onze zeer stabiele glasvezel internetdienst.

Onze aanpak is veilig, redundant en gericht op supersnelle performance. En dit alles speciaal voor bedrijven van uw omvang. Alleen voor uitwijk doeleinden bij grot calamiteiten werken wij met ingehuurde infrastructuur. Want onze primaire dienstverlening aan u is ook onze levensslagader en daarvoor willen wij niet afhankelijk zijn van derden.

Onze lage tarieven zijn eenvoudig te verklaren

Ons beleid zet de klant op nummer 1, met als gevolg dat wij zo min mogelijk partijen tussen u en ons in hebben staan. De reden hiervoor is niet alleen het kunnen bieden van een scherp tarief. De eisen die wij aan klantenservice stellen en dan in het bijzonder de service-snelheid, is daarvoor nog belangrijker. Onze ervaring is dat externe partijen de snelheid en service van Webstate vaak niet kunnen bijbenen. Onze producten zijn daarom bewust binnenshuis, stabiel, snel, fouttolerant en professioneel opgezet.

Dus om deze reden profiteert u bij ons van veel snellere service en automatisch ook van scherpere tarieven.

MKB-bloed stroomt door onze aderen

En dit betekent dat wij en onze producten optimaal functioneren voor bedrijven zoals die van u. Want het MKB is, net als Webstate zelf, gewend aan snel schakelen en een persoonlijke benadering.

Wat ben ik onder aan de streep straks daadwerkelijk kwijt?
U krijgt bij ons geen financiële verrassingen of meerwerk rekeningen achteraf. Bij alle op deze website vermelde tarieven is alles inbegrepen. Dus met een volledige cloud migratie van uw huidige werkplekken en telefooncentrale(s) inbegrepen.

Onze tarieven zijn evenals het gebruik van onze producten: kinderlijk eenvoudig

Wat is en hoe werkt een softphone?
Dat is software die u kunt installeren op een windows of apple device (of computer). Een softphone is telefoonsoftware of een telefoon app waarmee u dezelfde mogelijkheden hebt als met een fysieke bureau telefoon. Bijvoorbeeld: u installeert een softphone op uw laptop thuis, hierna kunnen collega's u op kantoor gratis intern bellen, via korte toestelnummers. En natuurlijk kunt u via de softphone naar externe relaties bellen, die relaties zien dan uw vaste telefoonnummer van kantoor in beeld verschijnen.
Welke merken worden ondersteund?
Onze producten werken op alle merken computers, tablets en smartphones. Overal ter wereld.

Staat uw apparaat niet in deze lijst? Laat het ons dan weten.

Ondersteunde merken en apparaten

 Windows (XP, Vista, 7, 8, 8.1, 9)
  Apple iPhone
  Apple iPad
  Apple Macbook
  Apple iMac
 Android (Samsung Galaxy)
 Windows Phone (Nokia)
 Linux
 Google ChromeOS (de ervaringen hiermee zijn nog niet positief!)

Zijn er variabele kosten?
Ja. U betaalt een vast tarief per maand per gebruiker voor de dienst online telefonie. En uw gesprekskosten verschijnen separaat op onze nota's.